2016. október 21., péntek

Exkluzív interjú Julia Lewis Thomsonnal | Interjú #1




Név: Belényesi Julianna Tünde
Születési hely: Mátészalka
Születési idő: 1985.
Írói álnév: Julia Lewis Thomson
Eddigi megjelent művek: Többek által (2016)
Elérhetőség: Facebook 




1. Kérlek, mutatkozz be azoknak, akik esetleg még nem ismernek téged.
A Többek által főszereplője, Anna többet mesél rólam, mint amennyit pár mondatban elmondhatnék. Ha szeretnétek megismerni, akkor olvassátok el a könyvet!





2. Mi ad ihletet az íráshoz, mi motivál?

A zenéből merítek ihletet. Segít, hogy kifejezhessem az érzelmeimet, és a bennem kavargó gondolatokat történetekké formálhassam.

Az alábbi linken elérhető dalokat hallgattam a könyv megírása során: https://open.spotify.com/user/11129553609/playlist/4238kYcETYOHUnArBCgClQ



3. Miért alakult így a szerelmi szál?
Sodortak magukkal a szereplők, és a történet. Ahogy haladtam előre, úgy alakult a cselekmény.

4. Minek köszönhetően kezdtél el írni? Honnan jött a Többek által ötlete?

Kisgyerekkoromtól kezdve remeg a kezem, és emiatt elég sok problémával kellett szembenéznem: rondán, lassan írok; kilöttyentem azt, amit éppen iszom; stb. 
Szerettem volna egy nagyrészt kitalált történet keretében elmesélni, milyen ezzel együtt élni, és milyen egy „kissé hibás egyedként” felnőni, és eljutni arra a pontra, amikor magasról teszel arra, mit gondolnak rólad mások. S végül elhinni, hogy bármire képes vagy, csak akarnod kell.





5. Mennyi időt vett igénybe a regény megírása?

Összességében kb. 3 hónapot, az utómunkák pedig 8 hónapot.





6. Honnan jött a szerelmi szál ötlete, miért alakult így?

Nehéz kérdés, hogy miért alakult így. Sodortak magukkal a szereplők, és a történet. Ahogy haladtam előre, úgy alakult a cselekmény.


7. Van olyan karakter a műben, akit valós személyről mintáztál?
Anna kapott a legtöbbet a személyiségemből, a bejárt utamból.



8. Mi alapján választottad ki a szereplők nevét?

Anna neve egyértelműen a keresztnevemből jött, a Juliannából. A többi szereplő nevét pedig a történet hozta magával. Egyedül a vezetékneveken gondolkodtam hosszabban, ott próbálgattam, melyik keresztnév melyik vezetéknévvel hangzana jobban.



9. Melyik a kedvenc könyved a saját műfajodban?

Kim Holdentől a Bright Side. Reményt, és optimista látásmódot ad, ugyanakkor tragikus, és rengeteg zsepit felemésztő történet.



10. Más műfajban is kipróbálnád magad?

Megígértem a páromnak, hogy egyszer írok neki egy sci-fit. Gondolom, bevasalja rajtam. J




11. Miért az adott helyszíneket választottad?

Budapest nagyon szép, hangulatos város, és igazán megérdemli, hogy egy magyar író könyvében főszerepet kapjon. 
Vácra pedig azért esett a választásom, mert közel áll a szívemhez. A fővárosi nyüzsgés elől a párommal néha megszökünk oda, és gyönyörködünk a bájában. 





12. Miért a végleges borítóra esett a választásod?

Amint megláttam a borítón lévő arcot egyből éreztem, hogy ő lesz az, amit kerestem: érzelmeket jelenít meg, kifejező, és nem elcsépelt.



13. Dolgozol most valamilyen regényen?

Igen, épp a folytatáson, ami a Többek által szívtiprójáról, Maximról fog szólni.



14. Szoktál olvasni szabadidődben?

Rengeteget. Mindig van nálam egy könyv.




15. Ki a kedvenc íród?

Kosztolányi Dezső.



16. Van példaképed, ha igen, miért ő?

Anyukám az, mert egy nagyon erős, és hihetetlen teherbírással rendelkező nő. Mindig megy előre, bármilyen akadályt dobjon is elé az élet.



17. Kérlek, ossz meg az olvasókkal 3 random tényt magadról.

Kutyás vagyok, szerelmes az életbe, és jelenleg boldog.



18. Mit jelenet számodra a siker?

Az olvasóim elégedettségét.



19. Mit üzensz azoknak, akik a saját írásuk kiadásán gondolkodnak?

Nem veszíthetnek semmit. Vágjanak bele!


Köszönöm a válaszokat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése