2016. szeptember 19., hétfő

TAG | Hogyan olvasom?


A Hogyan olvasom? Tag kitöltésére Zsebi hívott ki, amit szeretnék neki megköszönni, ugyanis jól jött, hogy megkért a kérdések megválaszolására, mivel többen is írtátok, hogy lehetne több tag bejegyzés.

Hogyan találsz rá új olvasnivalóra?
Általában a kiadók új megjelenését böngészve találok új olvasnivalókra, de a régebbi megjelenések között is akad olyan könyv, ami számomra ismeretlen. Ezekre molyon a Frissben találok rá, vagy például ha megfilmesítik a regényt, s ez a hír eljut hozzám.

Hogyan szeretted meg az olvasást?
Kb. 10 éves koromban nagyon szerettem Thomas Brezina Penny sorozatának köteteit olvasni, majd miután alábbhagyott az író regényei iránti érdeklődésem, úgy az olvasás teljesen háttérbe szorult, éveken keresztül nem is olvastam kedvtelésből. Majd 15 éves koromban ismét rátaláltam a könyvek világára, s ekkor bontakozott ki teljesen a könyvmolyságom, hiszen az óta is aktívan olvasok könyveket.



Hogyan változott meg az ízlésed a könyvek iránt, ahogy egyre idősebb lettél?
Akkor, amikor igazi könyvmoly lettem csak fantasy, urban fantasy írásokat olvastam, majd jöttek a romantikus könyvek, a krimik és a thrillerek.

Milyen gyakran vásárolsz könyveket?
A tavalyi évben havi szinten vásároltam, de nem ám egy darabot, minimum 4 db könyvvel bővült a könyvespolcom minden hónapban, szóval azt hiszem, nem kellene meglepődnöm, hogy ennek következtében  új polcot kellene vennem... Ebben az évben visszafogtam magam, átlagos 1-2 könyvet veszek egy hónapban, kivéve a mostani hónapot, amiről az augusztusi záró bejegyzésben többet tudhattok meg.

Hogyan lettél Bookblogger?
Amikor belecsöppentem a könyvmoly létbe, akkor elkezdtem random könyves blogokat olvasni, mindig más és más blogokra vándoroltam, majd jött az ötlet; Mi lenne, ha én is írnék egy könyvekről szóló blogot? Azt gondoltam, ha már van (saját) véleményem egy adott könyvről, akkor miért ne írhatnám le?

Hogyan reagálsz, ha nem tetszett egy regény befejezése?
Sokat gondolkozok rajta, elképzelem, hogy én hogyan fejeztem volna be, és természetesen panaszkodok a barátomnak, hogy hogyan lehet egy könyvet ilyen módon befejezni.

Milyen gyakran leszel annyira kíváncsi, hogy előrelapozol a könyvekben, hogy megtudd mi fog történni?
Sosem szoktam előre lapozni, szerintem azzal csak rontanám az olvasás élményét, és különben is, ha előre lapoz az ember és kiragad egy-egy mondatot az adott oldalról, akkor előfordulhat, hogy az a pár mondat alapján téves elképzelései lesznek a eseményeket illetően.

Kit szeretnél megjelölni?
AniTiger-t szeretném megkérni arra, hogy töltse ki ezt a taget, illetve azokat, akiknek van hozzá kedve. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése