2015. február 15., vasárnap

A. O. Esther - Gombnyomásra 2. | Értékelés #16

 A történet első részéről már ITT írtam, aki még nem olvasta el az értékelésemet az első részről, az a linken megteheti.



Fülszöveg:
Mia és Russel a megalopolisz egy távoli szegletében, Talbot házában raboskodva a szökésüket tervezik, ám minden rezdülésüket a ház intelligens számítógépe, Veronica figyeli. Elég egy rossz lépés, és a csuklójukon villogó bilincsen keresztül megbüntetik őket.
Liam és Dylan a cellájukban üldögélve várják a pillanatot, hogy a többi halálraítélttel együtt száműzzék őket a dzsungelbe, amikor megtudják, a mutánsokat előre beetették a kapu előtt, hogy senki ne élje túl a kivégzést. A két, mindenre elszánt vadásznak azonban sajátos terve van a szabadulásra…
A Hobbs-birtok feketébe öltözik, miután a fényújságban levetítik a kintieknek a 268-as kapunál történt mészárlást. Stella valósággal belerokkan a gyászba, amikor Hobbs dokiék hírt kapnak Russelékről. A lány végső kétségbeesésében Ryannel Manipurába utazik, hogy segítsen a bátyjának és Miának a szökésben, ám nem sejti, hogy ezáltal az ő élete is veszélybe kerül.
Doktor Cohen sem tud békében nyugodni: ismét Miához fordul, és arra kéri, segítsen megtalálni a mágikus követ, amelyet egy legendás, sumér királynő titka rejt, és amely megoldást jelenthet a Manipurában kialakult önkényuralom megdöntésére.
De vajon sikerül-e Miának és Russelnek elmenekülnie Manipurából? Hogyan élik túl a vadászok a kivégzést? Létezik-e olyan seb, amelyet nem gyógyít be az idő sem és valósággá válhat-e egy égben köttetett szerelem?

Kiadás éve: 2014
Kiadó: Decens Magazin Média
Oldalszám: 494 oldal


Véleményem:
Kíváncsi voltam, hogy hogyan folytatódik a történet, és meg kell hogy mondjam, ugyan olyan izgalmas volt, mint az első rész. Nem volt benne felesleges tájleírás, nem volt felesleges akció jelenet, tökéletes volt, mert mindenből annyi volt  amennyinek kellett.

Miközben olvastam a könyvet, rájöttem, hogy mennyire szeretem az írónő írásmódját. Lenyűgöz, hogy milyen változatosan és színesen fogalmazza meg az eseményeket.

Mia Milton
Sajnos ebben a részben Mia és Liam nem voltak annyit együtt, mint az első részben, bár ezt számomra kárpótolta Dylan és Stella.

Nagyon nagy örömömre Stella és Dylan szerelme kiteljesedik, amitől nagyon boldog vagyok, mert őket az Ég is egymásnak teremtette, nagyon édesek együtt. Szerintem mindkét félnek szüksége volt a másikra, Stella így igazi nővé válik Dylan mellett, az indián pedig megkomolyodik és megtapasztalja, hogy mi a szerelem.
Sajnáltam azt, ami Stellával történt. Ez nem tett jót a lány így is kevés önbizalmának. Szerencsére Dylan és Ria mama segítették a lány lelki gyógyulását.

Ria mama



Nagyon tetszett Russel ravaszsága, ahogy kitervelte és meg is valósította a szökést Talbot házából, zseniális a pasi. Az is említésre méltó, ahogy tisztelte és szerette Miát, gondoskodott a lányról és együtt érzett vele.

Nagyon szimpatikus volt számomra Ria mama, nagyon kedves, segítőkész és gondoskodó hölgy. Sajnáltam, hogy elvesztette gyönyörű otthonát, az a sok gyönyörű angyal szobor... , kár értük. Ennek ellenére biztos vagyok benne, hogy a Hobbs-birtokon jó helye lesz Ria mamának, hisz a szerettei gondoskodnak róla.


Ria mama háza
Ria mama házánál lévő
 angyal szobrok






















Nem sajnáltam Amandát, amiért magára hagyták, ő hívta ki maga ellen a sorsot. Úgy érzem, hogy a következő részben ennek az eseménynek lesz még jelentősége, illetve megérzéseim szerint sajnos a mutánsok nem kapták el a lányt.

Az a rész külön tetszett, amikor Mr. Milton és Liam találkoztak. Ennél szebb jövőt el sem tudtam volna képzelni Mia nevelőapjának.

Mason
Sajnáltam, hogy Mason és Kristen ebben a részben sem kapott nagy figyelmet, talán a következő részben jobban megismerhetjük őket.

Az első rész után sem tetszett a manipurai élet, viszont ez a rész után még jobban megutáltam azt a várost. Nagyon remélem, hogy nem minden lakos olyan mocskos és romlott mint például Stephen Banks vagy Ryan. Bízom benne, hogy a lakosságnak van egy rétege, akik rendesek és tisztességesek és a következő részben lépnek a többi, undorító manipurai ellen.

Imádtam a második részt is, pár nap alatt elolvastam. Már nagyon - nagyon várom a történet harmadik részét, mert nagyon sok megválaszolatlan kérdés maradt bennem, amire a válaszokat remélhetőleg a harmadik részben megtalálom.

Mindenkinek ajánlom ezt a sorozatot, mert szerintem bűn lenne kihagyni! :)

Kedvenc szereplő: Dylan, Stella, Mia, Liam
Nem kedvelt szereplő: Mr. Milton, Stephen Banks, Ryan
Kedvenc rész: Stella és Dylan paintball meccse, Stella és Dylan első együttléte, amikor Dylan és Liam ott hagyták Amandát, Mr. Milton sorsa
Borító: 5/5 - Az első rész borítója is gyönyörű, de ez a kék-ezüst kombináció fantasztikus, imádom a kéket. :)
Pontozás: 5/5*

Kedvencem lett. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése