2014. augusztus 6., szerda

Abbi Glines - Ha az enyém lennél (A Vincent fiúk1.) | Értékelés #1




Fülszöveg: „Volt Beau-ban valami rossz, ami vonzott. Mi ütött belém? Miért akartam annyira vétkezni?” Ashton kezd belefáradni, hogy folyton a jó kislányt kell adnia; alkalmazkodni szülei és barátja, Sawyer Vincent elvárásaihoz. A fiú maga is a tökéletesség élő szobra, a gimnázium bálványozott élsportolója, minden lány álma. Ám amikor elmegy nyaralni a családjával, Ashton szeme megakad udvarlója unokafivérén, Beau-n. Nála szexisebb srácot életében nem látott, és bár a fiú, a kisváros rossz hírű fekete báránya, végzetesen vonzódik hozzá. Beau a testvéreként szereti Sawyert, ezért százszor is meggondolja, mielőtt nyitni merne a tabunak számító Ashton felé. Igyekszik is távol tartani magát tőle, noha kislánykora óta szereti. Mikor azonban Ashton fel akarja eleveníteni a gyerekkori barátságot Sawyer távollétében, Beau tudja, hogy nemet kellene mondania. Egyikük sem szeretne fájdalmat okozni Sawyernek, ám minél inkább igyekeznek kerülni egymást, annál hevesebb lesz a vonzalmuk. Aminek egyre nehezebb ellenállni…
Kiadás éve: 2013
Kiadó: Maxim Könyvkiadó, Dream válogatás 
Oldalszám: 300 oldal
Fordította: Béresi Csilla 




Véleményem:
Ez a történet szerintem teljesen megfelel egy könnyed, nyári olvasmánynak. A történet nagy része nyáron játszódik. Nem mondom azt, hogy nem tetszett ez a könyv, de számomra valami hiányzott belőle, többet vártam ettől a történettől. Például a főszereplőt, Ashton -t ki nem állhattam, legszívesebben felpofoztam volna. Ennek okát felsorolom.
VIGYÁZAT SPOILER következik!
1. Már eleve azt nem értettem, hogyha Ash soha nem szerette szerelemmel Sawyer-t, akkor mégis minek jött össze vele? Miért pazarolta szerencsétlen csávó idejét és miért játszott az érzéseivel?
2. Engem nagyon zavart, hogy Ash meg akart felelni mindenki elvárásának. Nem csak Sawyer tehetett arról, hogy Ashton változott mellette. Ezt a változást az is befolyásolta, hogy Ash más emberek véleménye és kedve szerint élt és viselkedett. 
3. Amikor kiderült a nagy dolog Sawyer előtt, akkor Ashton miért tartotta életbevágóan fontosnak, hogy a két fiú kapcsolata helyre jöjjön? Ez az ő dolguk, szerintem Ashton feleslegesen akart beleszólni.  Egyébként akkor kellett volna olyan nagyon lelkiismeretesnek lennie, amikor Beau karjaiba omlott.
4. Amikor a suliban mindenki cikizte és piszkálta Ash-t, mégis miért nem állt a sarkára? Pedig elvileg igazából egy nagyon vagány csaj (amit én nem tapasztaltam) , mégis mint egy beszari picsa, aki mások védelmére vár csak pislogott és tűrte a megaláztatásokat. Én konkrétan Ash helyében tuti benyomtam volna egyet Nic -nek.
SPOILER VÉGE

Ez a könyv is bizonyítja azt, hogy akiknek együtt kell lenniük azok bizony egymásra találnak valamilyen úton. :) Örülök annak, hogy a nagy szerelmesek egymásra találtak, de azért sajnáltam Sawyer -t, hogy összetört a szíve. Azt akartam, hogy elvarázsoljon a történet, de a főszereplő lány viselkedése elrontotta az egészet, mert alapból kedvelhető lett volna Ashton karaktere is, ha bizonyos helyzetekben nem viselkedik úgy ahogy. Illetve bánom, hogy a préripartis jelenetek nem voltak jobban részletezve.

Kedvenc karakter: Beau
Nem kedvelt karakter: Ashton, Nic
Kedvenc jelenet: Ash és nagymama beszélgetése, tengerpart
Borító: 5/5
Pontozás: 5/3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése